В Международния туристически панаир „Косово 2024“, който приключва днес, участват над 300 фирми от 15 страни от региона и Европа със своите оферти и специални предложения за посетителите. Целта на панаира е да популяризира туризма в Косово, като по този начин увеличи броя на посетителите, което също влияе върху растежа на икономиката на страната и възможностите за заетост, съобщава КосоваПрес специално за БТА.
В този панаир, сред много фирми, участват туристически агенции като „Фибула“, „Прайм“, „Плаж.ком“, „Адрия Турс“ и много други. Тези агенции очакват тази година да счупят нови рекорди по отношение на своите успехи, като отбелязват, че с либерализирането на визите за Косово търсенето на клиентите се е увеличило неимоверно.
Пътуването до България директно от Прищина беше изтъкнато като основна иновация за тази година. Собственикът на агенция „Фибула“ в Косово и Албания Шпетим Турку в интервю за КосоваПрес каза, че първото тримесечие на тази година е имало по-голям поток от клиенти в сравнение с предходни години. Той посочи Гърция, Испания, Италия и Франция като най-търсените от клиентите места за посещение.
Струва ли си да посетим косовската столица Прищина
Организацията на панаира беше извършена от председателя на Туристическия съюз на Косово Баки Хоти, който отбеляза, че потокът от посетители тази година е надхвърлил всички очаквания.
През тези дни Международният туристически панаир „Косова 2024“ бе посетен от стотици граждани. Той ще бъде отворен и днес за всички, които искат да го посетят, за да видят продуктите и предложенията, представени от различните туристически фирми.