Новини

Какъв е имиджът на България сред британските туристи?

Само преди месец вестник „Дели мейл“ започна статия, посветена на страната ни, с констатацията, че с евтини като чипс ресторанти, курорти и хотели, България е известна като ваканционна дестинация, която предлага чудесно съотношение цена/качество.

И въпреки, че статията е положителна и показва 19 спиращи дъха фотографии остави впечатлението, че има още върху какво да се работи за имижда ни сред британските туристи.

Според националната ни статистика през 2022 година 366 492 граждани на Обединеното кралство са посетили България, като пикът е бил през месец юли с близо 70 000 британци прекосили границата ни, предава бТВ.

Откриха новия туристически сезон в най-стария ни морски курорт

Туроператор номер две на британския пазар „Джет ту холидей“ съобщи, че очаква близо 30 на сто ръст на британските туристи на пазар България за 2024 година, като с това броят им ще достигне нивата преди пандемията, започнала през 2020 година.

Английската организация на туроператорите – ABTA, която има над 4300 членове тук, участва с разговори за това как да се активизира рекламата между професионалната организация и българските туроператори.

Последвайте Faiton.bg във Facebook и Instagram за още идеи и съвети за пътувания.

Подобни статии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button