Новини

Airbnb представи нова функция

Когато Airbnb за първи път бе представена на света като концепция, тя се основаваше на идеята на двамата си основатели да поставят надуваем матрак в хола си и да позволят на гостите да използват дома им. Оттук идва и името, което първоначално е било AirBed&Breakfast.

Това, което започва като средство за предлагане на краткосрочно жилище и закуска на онези, които не могат да си позволят или да намерят хотелска стая, оттогава се превръща в нещо доста различно. Повечето пътуващи използват платформата, за да резервират цели апартаменти за краткосрочен и дългосрочен престой.

Скритите камери в спалните на Airbnb сринаха акциите на компанията

Сега Airbnb се завръща към корените си с нова функция наречена Airbnb Rooms. Тя ще позволи на гостите да резервират стая в дома на домакина, предава dir.

Airbnb Rooms ще работи с „паспортите на домакините“, които ги запознават с потенциалните им гости, преди да вземат решение за резервация. Паспортът ще включва тяхна снимка и информация за биографията им, но и информация къде са учили, какво работят и някои забавни факти за личността им. Също така ще можете да разберете дали спалнята ви ще се заключва, дали ще разполагате със собствена баня и дали домакинът ще присъства по време на престоя ви.

Категорията Rooms вече е попълнена с 1 милион обяви. А преработените филтри на платформата позволяват на потребителите лесно да превключват между стаи, домове и други места за настаняване в Airbnb.

Да избягаме от студа: В това Airbnb може да се топнем в частен естествен басейн

Този ход е знак за подновения фокус на Airbnb върху свързването на домакини и пътници – връзка, която се изгуби в концепцията на платформата. Неотдавнашната кампания Airbnbacklash доведе до оплаквания и от двете страни за неуважителни гости, взискателни и арогантни домакини. Освен това предлага значително по-достъпно настаняване в условията на настоящата криза.

Тези нови допълнения са придружени от над 50 нови подобрения в Airbnb, базирани на обратната връзка с клиентите. Сега гостите ще могат да виждат предварително общата цена, да използват подобрени карти, да запазват имоти в списъците си с желания по-ефективно и да използват новия екип за обслужване на клиенти, който ще бъде на разположение 24 часа.

Последвайте Faiton.bg във Facebook и Instagram за още идеи и съвети за пътувания.

Подобни статии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button