Персонализиране на предпочитанията за съгласие

Използваме бисквитки, за да ви помогнем да навигирате ефективно и да изпълнявате определени функции. Ще намерите подробна информация за всички бисквитки във всяка категория съгласие по-долу.

Бисквитките, които са категоризирани като „Необходими“, се съхраняват във вашия браузър, тъй като те са от съществено значение за активиране на основните функции на сайта.... 

Винаги активни

Необходимите бисквитки са необходими, за да се активират основните функции на този сайт, като например осигуряване на сигурно влизане или коригиране на вашите предпочитания за съгласие. Тези бисквитки не съхраняват никакви лични данни.

Няма бисквитки за показване

Функционалните бисквитки помагат за извършването на определени функции като споделяне на съдържанието на уебсайта в платформи на социални медии, събиране на обратна връзка и други функции на трети страни.

Няма бисквитки за показване

Аналитичните бисквитки се използват, за да се разбере как посетителите взаимодействат с уебсайта. Тези бисквитки помагат да се предостави информация за показатели като брой посетители, степен на отпадане, източник на трафик и др.

Няма бисквитки за показване

Бисквитките за ефективност се използват за разбиране и анализиране на ключовите показатели за ефективност на уебсайта, което помага за предоставянето на по-добро потребителско изживяване за посетителите.

Няма бисквитки за показване

Рекламните бисквитки се използват, за да предоставят на посетителите персонализирани реклами въз основа на страниците, които сте посетили преди това, и за анализиране на ефективността на рекламните кампании.

Няма бисквитки за показване

Новини

Защо кабинният екипаж сяда на ръцете си преди излитане?

Кабинният екипаж заема местата си на седалките по време на рулиране, излитане и кацане, както и в други моменти, когато капитанът му нареди, например в случай на силна турбуленция, пише Simpleflying.com.

Но защо стюардесите седят на ръцете си по време на излитане и кацане? Отговорът е прост – това е мярка за безопасност. Седалката за стюардесите се различава от тази за пътниците и е предназначена да държи тялото им в твърда позиция, за да да се сведе до минимум нараняването в случай на авария. Стюардесите седят с гръб и врат, плътно прилепени към седалката, коленете и стъпалата са събрани заедно, а ходилата им са здраво стъпили на земята. Ръцете им са поставени върху коленете или под под бедрата, а лактите им са прибрани навътре.

Как да избегнем скрити разходи при резервация на полет

Стюардесите трябва да могат да помагат на пътниците в случай на спешност, така че е важно да не се нараняват по време на полет.

Тази позиция ограничава движението на тялото, като намалява вероятността от нараняване в случай на удар. Стюардеси, седящи с лице напред към пилотската кабина, стъпалата им трябва да са леко разположени зад коленете, докато тези, които са обърнати назад към опашката на самолета, трябва да са със стъпала, разположени леко напред. Съществува и вариант за кабинния екипаж, обърнат напред, който включва накланяне на брадичката към гърдите, за да се предпази от травма от камшичен удар.

Кога се прави това?

В тези критични за безопасността моменти кабинният екипаж заема позиции на седалките, както е указано от капитана. Целта е да се запази тялото в стабилна поза, в случай на удар от непланирана аварийна ситуация.

Обикновено кабинният екипаж заема тази позиция до момента, в който от пилотската кабина бъде подаден сигнал, че е безопасно да се движи в самолета. През това време те преминават и през „тих преглед“, който ги подготвя за аварийна ситуация, при всяко излитане и кацане. Това включва осведоменост за аварийното оборудване на мястото, където се намира, за работата на вратите, подадените команди, намиращите се наблизо пътници и всички визуални знаци извън самолета.

Подобни статии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button