Новини

Русенският музей се включи в Danube Outdoors 2023

През лятото на тази година Русенският музей се включи в Danube Outdoors 2023 – дигитална кампания за представяне на места на открито от дунавските страни и региони, организирана от DCC – Дунавски компетентен център, Белград.

Усилието на организаторите е сложно вплетено в по-широкия контекст на кооперативно начинание, известно като Дестинация Дунав. Девет партньора от седем страни представят различни места по Дунав, които се рекламират в Инстаграм и Фейсбук и търсят индивидуални млади пътешественици.

Посетителите на Русенския музей сами аранжират витрина

Организаторите използват комбинация от графични реклами, реклами с въртележки и сбито, анимирано видео, реклами във Facebook, Instagram и дисплейната мрежа на Google. Създадени са различни рекламни послания за платформи, включващи пост-базирани реклами, истории и видеореклами. Във втората част на кампанията са представяни реклами, водещи към партньорски сайтове, а други видео реклами са показани на хора, които вече са ги посетили.

Получени са 15 335 реакции, а достигнатата аудитория е над 3 500 000 души. Отделните продукти събират 65 000 уникални посетители. Кампания като Дунав на открито тепърва ще дава своите резултати, защото не се цели само в един обект, а представя река Дунав като специална дестинация.

Подобни статии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button