Новини

Ето как авиокомпаниите избират филмите, които ще гледате по време на полет

Авиокомпаниите внимателно подбират филмите и телевизионните предавания, които пътниците си пускат по време на полета си.

Превъртането през заглавията по време на едночасов полет понякога може да изглежда като безсмислено занимание, но авиокомпаниите имат специални екипи, посветени на осигуряването на перфектното забавление по време на полет, пише Business Insider.

Авиокомпанията Delta Air Lines е инвестирала 1 млрд. долара в забавление на пътниците през последното десетилетие. Delta и нейните конкуренти работят с холивудски студия, за да осигурят блокбъстъри и инди филми.

Един скъпоценен камък, на който пътниците на United и Delta се насладиха тази година, е „Индиана Джоунс и реликвата на съдбата“, най-новата част от класическата филмова поредица.

Авиокомпаниите обслужват разнообразни пътници.

Мария Стоянова, директор продуктово развитие в JetBlue, каза, че нейният екип търси нови издания като „Барби“ и „Супер Марио“, но със сигурност ще включват класики като „Приятели“ и „Офисът“. , предава бТВ Бизнес новините.

Netflix търси дискретна стюардеса за частен самолет, предлага $385 хиляди годишна заплата

За да бъдат в течение, авиокомпаниите трябва периодично да премахват и добавят заглавия в зависимост от тяхната популярност. За Delta това е на всеки 6 до 12 месеца. Заглавията продължават да са в каталога на JetBlue около 4 до 10 месеца.

United се опитва да намери съдържание, което да е подходящо за всички негови пътници и избягва заглавия, които могат да направят летенето по-малко приятно като „Змии в самолета“.

Най-гледаните заглавия на полетите на United през 2023 г. са били „John Wick: Chapter 4“ и „The Last of Us“. Междувременно „Sound Therapy“ е най-популярното аудио, според публикация в LinkedIn от компанията.

Подобни статии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Прегледай също
Close
Back to top button