Новини

България дава 5 милиона на Google, за да доведе чужди туристи

Министерството на туризма започва да рекламира страната ни в Google, съобщи министърът на туризма Зарица Динкова по време на блиц контрола в ресорната парламентарна комисия.

Министерството на туризма вече има кредитна линия от Google в размер на 2,5 милиона евро и съвсем скоро вече ще може да започне рекламата в платформата, каза министърът.

По отношение на рекламата на страната тя заяви, че трябва да има балансиран подход и да се следва стратегическата цел да се наложи България като четирисезонна туристическа дестинация, съобщава БНР.

„Моята визия е, че трябва да използваме изключително ефективно новите модерни средства за маркетинг и реклама, дигиталните платформи“, категорична бе Динкова.

Тя посочи, че ще продължи и рекламата в националните медии, насочена към насърчаването на вътрешния туризъм:

Зарица Динкова: Искаме да разширим програмата за реклама на Черноморието ни

„Сега подписваме договорите с тях, като подходът ни ще е фокусиран върху метрика и отчетност, тоест няма, както досега, да се правят едни плащания в началото на годината, а сме се договорили с тях, договаряме се за различни формати, в които да можем по-пълноценно да работим и за вътрешния си пазар. И ще се плаща на четиримесечие, като ще се прави и оценка“.

В отговор на въпрос министър Зарица Динкова посочи, че по отношение маркетинга и рекламата един от приоритетите са Дунавските общини и пристанища, като се търсят варианти за тяхното позициониране, представяне и включването им към туристическите пакети.

Предстои България да изпрати туристическо аташе в Румъния, съобщи още министър Динкова.

Подобни статии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button