В средата на септември месец Северното и Южното Черноморие в България се превърнаха в притегателен център за някои от най-влиятелните журналисти в областта на туризма от Германия и Скандинавските държави.
Общо три групи от топ журналисти и инфлуенсъри са в страната ни с цел промотирането на България като атрактивна морска дестинация сред ключовите пазари за входящ туризъм като: Германия, Дания, Швеция, Норвегия и Финландия.
По покана на Алианс Българско Черноморие в периода от 8-ми до 14-ти септември група от 9 представители на най-големите туристически медии в Германия са на обиколка из най-големите ни черноморски курорти и забележителности по Северното и Южното ни Черноморие. Целта на пътуването им е да се запознаят с разнообразието на възможностите за пълноценна почивка в България, както и да добият преки впечатления от качеството на туристическата услуга, предлагана в курортите ни. Тази инициатива цели да подобри имиджа на България като туристическа дестинация, както и да спомогне за репозиционирането на Черноморието ни като безопасна, достъпна, сигурна и атрактивна морска дестинация. Посещението е продължение на рекламната обиколка, която бе осъществена в Германия през февруари с голям успех. Инициативата бе подкрепена и от WizzAir, които осигуриха билети по маршрута Берлин-Варна, който ще се осъществява и през идния зимен сезон.
Втората група посетители е съставена от 15 травел агенти от гр. Ерфурт, Германия, които в периода от 11-ти до 14-ти септември ще посетят избрани хотели в курортите ни: Несебър, Обзор и Златни пясъци, като ще имат ексклузивната възможност да се запознаят лично с продукта и качеството на предлаганите туристически услуги. При пристигането си групата беше посрещната от представители на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД на Летище Бургас със символични сувенири и получиха информация за самото летище и целия черноморски регион. Обиколката е по инициатива на Летище Ерфурт, откъдето през летния сезон има директни чартърни полети до Летище Бургас.
От 11-ти до 18-ти септември, по инициатива на „Албена“ АД, съвместно с един от най-големите туроператори на Скандинавския пазар – Nordic Leisure Travel Group, както и с авиокомпания Sunclass Airlines, която изпълнява чартърни полети от Дания, Норвегия, Финландия и Швеция до Варна през летния сезон, група от 5 журналисти, представители на туроператора и авиокомпанията ще се запознаят отблизо с богатствата на Северното Черноморие.
„Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД успешно си партнира с всички участници от екосистемата в областта на туризма, в т.ч. хотелиери, туроператори, авиокомпании и летища, продължавайки активно да работи за популяризиране на Българското Черноморие на ключовите за входящия туризъм пазари!
Д-р Франк Кванте, Главен изпълнителен директор на „Фрапорт България“ и председател на Алианс Българско Черноморие: „Силно приветствам тези маркетингови мерки и съм благодарен на всички поддръжници, особено на Албена, хотели Мелиа, но и на Община Варна, Балчик, Несебър, Санта Марина и Св. Св. Константин и Елена, които направиха тази обиколка възможна! На срещата ми с журналистите получихме много положителна обратна връзка и това следва да доведе до изключително позитивно отразяване в медиите!“.