Персонализиране на предпочитанията за съгласие

Използваме бисквитки, за да ви помогнем да навигирате ефективно и да изпълнявате определени функции. Ще намерите подробна информация за всички бисквитки във всяка категория съгласие по-долу.

Бисквитките, които са категоризирани като „Необходими“, се съхраняват във вашия браузър, тъй като те са от съществено значение за активиране на основните функции на сайта.... 

Винаги активни

Необходимите бисквитки са необходими, за да се активират основните функции на този сайт, като например осигуряване на сигурно влизане или коригиране на вашите предпочитания за съгласие. Тези бисквитки не съхраняват никакви лични данни.

Няма бисквитки за показване

Функционалните бисквитки помагат за извършването на определени функции като споделяне на съдържанието на уебсайта в платформи на социални медии, събиране на обратна връзка и други функции на трети страни.

Няма бисквитки за показване

Аналитичните бисквитки се използват, за да се разбере как посетителите взаимодействат с уебсайта. Тези бисквитки помагат да се предостави информация за показатели като брой посетители, степен на отпадане, източник на трафик и др.

Няма бисквитки за показване

Бисквитките за ефективност се използват за разбиране и анализиране на ключовите показатели за ефективност на уебсайта, което помага за предоставянето на по-добро потребителско изживяване за посетителите.

Няма бисквитки за показване

Рекламните бисквитки се използват, за да предоставят на посетителите персонализирани реклами въз основа на страниците, които сте посетили преди това, и за анализиране на ефективността на рекламните кампании.

Няма бисквитки за показване

Новини

Италия е готова да посрещне 216 млн. туристи през лятото

В началото на лятото, между юни и август, Италия е готова да посрещне 216 милиона посетители в официалните места за настаняване, което е с 1,5% повече в сравнение с миналата година.

Анализът е на Синдикалната организация на работещите в сферата на туризма, като по-значително увеличение се прогнозира в потока на чуждестранни туристи.

През изминалата година туризмът в Италия достигна до 9,5% от БВП на страната.

Къде ще почиват чужденците и какъв е изборът на италианците тази година?

След като през първите пет месеца на годината посещенията в местата за настаняване нараснаха с 3,8 %, прогнозите за лятото също са положителни. Според картината на анализаторите от Асотуризмо, чуждестранните туристи отново ще бъдат движещата сила със 105 млн. присъствия и скок от 2,5 %, докато италианското търсене се очаква да остане стабилно – 110,9 млн. присъствия или 0,5 %.

Заявките за резервации показват потвърждение на основните традиционни пазари, с по-значително увеличение за потоците от Германия, Франция, Швейцария, Нидерландия, Полша, Австрия, Белгия, Великобритания и Бразилия.

Сред неевропейските пазари са отчетени увеличения главно за пазара на САЩ. Тенденция на стабилност бе отчетена за канадския и скандинавския пазар, докато търсенето от китайския, японския, индийския и испанския пазар отчита леко намаление.

Най-голям ръст ще отбележат обектите в градовете и художествените центрове (2%), следвани от морските курорти (1,4%), езерата и спа курортите (и двата по 1,1%) и накрая планинските курорти (0,4%).

Рекордният наплив на туристи в Италия изправя страната пред огромна дилема

Климатичните промени все повече влияят върху избора на пътниците. 24% от предприемачите съобщават за по-голямо търсене на климатично оборудване, интерес към гъвкавост на резервациите в случаите, когато гостите искат да се откажат от резервация поради горещи вълни, рискове от наводнения, извънредни метеорологични събития или пожари.

Секторът на хотелиерството и ресторантьорството се подготвя да посрещне този ръст на туристите с акцент върху качеството на услугите и гостоприемството. Масовият приток на посетители обаче е свързан и с предизвикателства. Управлението на ресурсите и устойчивостта стават все по-важни, тъй като масовият туризъм може да натовари околната среда и местната инфраструктура. Ето защо редица места приемат стратегии за устойчив туризъм, за да сведат до минимум въздействието върху околната среда и да насърчат отговорния туризъм.

От Асотуризмо коментираха, че „туризмът за пореден път потвърждава, че е сред най-устойчивите икономически сектори в страната. Резултат, постигнат и благодарение на промяната на темпото на министерството по отношение на политиките за международно популяризиране и подкрепа на сектора“.

Подобни статии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button