Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the login-designer domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/opoznais/faiton.bg/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/opoznais/faiton.bg/wp-includes/functions.php on line 6114
Продават кенче въздух от езерото Комо за 9.90 евро - Faiton BG
Новини

Продават кенче въздух от езерото Комо за 9.90 евро

За туристите, завръщащи се от почивка, фотоапаратът със снимки, и куфарът, пълен със сувенири, обикновено са най-близкото до това да отнесат със себе си частица от дестинацията.

Но комуникационната компания ItalyComunica има по-добро предложение – бутилирала самия въздух на живописното италианско езеро Комо и продава тези кутии за 9,90 евро за брой.

Всяка кутия съдържа 400 милилитра „100% автентичен въздух“, събран от езерото Комо – дестинация, която през последните години става все по-популярна сред туристите благодарение на красотата си и асоциациите със знаменитости – Джордж и Амал Клуни притежават къща наблизо, а там са снимани филми като „Казино Роял“ и „Къщата на Гучи“.

Повече от 5.6 милиона души са посетили езерото през 2023 г. и броят им постоянно расте, според туристическото бюро на Ломбардия.

В опит да се възползва от популярността му, маркетинг специалистът Давид Абагнейл първоначално създава сайт за електронна търговия, продаващ плакати на езерото, след като среща много подобни постери на Сан Франциско и Лос Анджелис по време на медения си месец през 2022 г.

Последната му инициатива – продажба на въздух в кенчета, има за цел да „създаде сувенир, който може лесно да се транспортира в куфар“ и „нещо оригинално, забавно и дори провокативно“, казва говорител на ItalyComunica пред CNN, предава Дир.

„Това не е продукт, това е осезаем спомен, който носите в сърцето си“, казва Абагнейл пред изданието, добавяйки, че след като туристите се приберат вкъщи и отворят кутията, те могат да я използват като сувенирна поставка за химикалки.

езеро комо
Снимка: iStock

Не всеки обаче е съгласен с идеята му. Кметът на Комо Алесандро Рапинезе казва, че би предпочел туристите да отнесат вкъщи други сувенири, като например копринените шалове, с които е известен районът.

Въвеждат такса за езерото Комо и система за туристическите пътеки в Италия

„Това е нова идея, която не е за всеки. Но като кмет на един от най-красивите градове в Италия смятам, ако някой иска да вземе част от въздуха ни у дома, това е добре, стига да носи и красиви спомени от тази област.“

Въпреки очевидната новост, това не е първата италианска дестинация, продаваща въздуха си. Абагнейл казва, че идеята, всъщност, идва от други места, като Неапол, където местният въздух се продава от години.

А през 2020 г. компания започна да предлага бутилки с „автентичен“ въздух от Англия, Шотландия, Уелс и Северна Ирландия, за да предостави на жителите на Обединеното кралство отвъд океана аромата на дома. Туристите могат да си купят кутии с въздух и в Исландия.

Канадска компания пък отбеляза бум на продажбите си през 2015 г., когато стотици китайски клиенти започнаха да купуват нейния консервиран въздух.

Подобни статии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button