Новини

Заради турбуленция: Без нудли в самолета

Ако пътувате с полет на Korean Air, скоро може да забележите, че в менюто ви липсва нещо – чаша разтворими нудли. От 15 август превозвачът ще спре да сервира нудли на пътниците в икономична класа, съобщава BBC.

Компанията заяви, че повишеният риск от турбуленция, тесните пътеки и пътниците, които седят близо един до друг, могат да означават, че „инцидентите с изгаряне се случват често“. Пътниците от бизнес и първа класа обаче ще продължат да се наслаждават на този вид храна.

Кои са авиокомпаниите с най-добра храна по време на полет

Ястието отдавна е любимо на пътниците и е нещо, с което превозвачът е широко известен. Мнозина хвалят факта, че тя се предлага безплатно при поискване.

В изявление превозвачът заяви, че от 2019 г. насам броят на случаите на турбуленция по време на неговите полети се е удвоил.

Той добави, че в икономичната класа се сервират няколко чаши с нудли наведнъж, като заяви, че „рискът от изгаряне е по-голям, когато пътниците са натъпкани един до друг“.

Но в бизнес и първа класа храната се носи поотделно на тези пътници, което намалява вероятността от разливане в случай на турбуленция, заяви превозвачът.

Досега корейският превозвач предоставяше нудли безплатно на пътниците на по-дългите маршрути. Сега обаче те ще бъдат заменени със сандвичи, пица и „Hot Pockets“ – хрупкави кренвирши, пълни със сирене, месо и зеленчуци. Този ход предизвика дискусии в социалните медии. Някои потребители изразиха облекчение, докато други изтъкнаха, че превозвачът все още сервира други продукти, които могат да причинят изгаряния.
„Нима кафето и чаят не са горещи?“, се казва в един от коментарите.

Но в бизнес и първа класа храната се носи поотделно на тези пътници, което намалява вероятността от разливане в случай на турбуленция, заяви превозвачът.

Досега корейският превозвач предоставяше нудли безплатно на пътниците на по-дългите маршрути. Сега обаче те ще бъдат заменени със сандвичи, пица и „Hot Pockets“ – хрупкави кренвирши, пълни със сирене, месо и зеленчуци. Този ход предизвика дискусии в социалните медии. Някои потребители изразиха облекчение, докато други изтъкнаха, че превозвачът все още сервира други продукти, които могат да причинят изгаряния.
„Нима кафето и чаят не са горещи?“, се казва в един от коментарите.

Друг обаче го нарече „много добро решение“, като заяви, че винаги се е притеснявал, че ще се опари. Един потребител казва, че се е надявал разтворимите нудли да бъдат премахнати „заради миризмата“. Korean Air заяви, че „ще продължи да търси методи за обслужване, които са безопасни и същевременно увеличават удобството и удовлетвореността на клиентите“.
По-рано тази година Сингапурската авиокомпания заяви, че ще спре сервирането на топли напитки и ястия по време на турбуленция като част от „по-предпазлив подход“.

Подобни статии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button