Персонализиране на предпочитанията за съгласие

Използваме бисквитки, за да ви помогнем да навигирате ефективно и да изпълнявате определени функции. Ще намерите подробна информация за всички бисквитки във всяка категория съгласие по-долу.

Бисквитките, които са категоризирани като „Необходими“, се съхраняват във вашия браузър, тъй като те са от съществено значение за активиране на основните функции на сайта.... 

Винаги активни

Необходимите бисквитки са необходими, за да се активират основните функции на този сайт, като например осигуряване на сигурно влизане или коригиране на вашите предпочитания за съгласие. Тези бисквитки не съхраняват никакви лични данни.

Няма бисквитки за показване

Функционалните бисквитки помагат за извършването на определени функции като споделяне на съдържанието на уебсайта в платформи на социални медии, събиране на обратна връзка и други функции на трети страни.

Няма бисквитки за показване

Аналитичните бисквитки се използват, за да се разбере как посетителите взаимодействат с уебсайта. Тези бисквитки помагат да се предостави информация за показатели като брой посетители, степен на отпадане, източник на трафик и др.

Няма бисквитки за показване

Бисквитките за ефективност се използват за разбиране и анализиране на ключовите показатели за ефективност на уебсайта, което помага за предоставянето на по-добро потребителско изживяване за посетителите.

Няма бисквитки за показване

Рекламните бисквитки се използват, за да предоставят на посетителите персонализирани реклами въз основа на страниците, които сте посетили преди това, и за анализиране на ефективността на рекламните кампании.

Няма бисквитки за показване

Новини

Браво: Харчим все повече за преживявания

Ново проучване показва, че 86% от българите са на мнение, че разходите за изживявания са оправдани. Изследването обхваща над 16 000 потребители в 20 европейски страни. България е на второ място в потребителското проучване, а с близки проценти са Кипър, Португалия и Гърция. Защо българите харчат все повече за незабравими моменти и какви са тенденциите?

По време на отпуските си над 60% от българите предпочитат да ходят на почивка. Туристическите агенции отчитат както повече пътувания, така и ръст в отделените средства за екскурзия.

„Хората се отвориха към по-далечни дестинации. Увеличаването на покупателната способност допринесе за това. В най-общи линии, ако семейството пътува веднъж годишно, предпочита да е надалеч, където ще остави трайни спомени, а пък пътуванията до Гърция, Сърбия, Турция са нещо междинно и буквално за уикенд или по-скоро между пътуванията да има и други по-малки пътувания“, каза Петър Стоянов, управител на туристическа агенция.

Средната сума за дестинации като Шри Ланка или Малдивите е 2000-3000 лв., които са все по-достъпни за повече хора, обяснят от бранша.

Как да прекосим Босфора с кану

Близо 60% от българите казват, че запечатват преживяванията в снимки или видео, а 40% пазят билет от концерт или друг сувенир за спомен. Причината хората да искат повече пътувания и преживявания експертите обясняват с членството в ЕС, достъпните самолетни билети и социалните мрежи.

„В маркетинга и в брандинга има понятие – вдъхновяваща история. Ако погледнем социалните мрежи, виждаме навсякъде, че има вдъхновяващи истории, които мотивират другите хора да пътуват“, каза д-р Светослав Калейчев, Катедра „Икономика на туризма“, УНСС.

Бъларите обаче се интересуват не само от пътувания, но и от други преживявания. Близо 40% планират да посетят концерт или фестивал през тази година, 35% ще се занимават със спорт или дейност на открито, почти 30% искат да посетят винена дегустация или готварски курс, а над 20% биха се заели с доброволчество, предаде БНТ.

Преди 8 години Юрий, приключенец по душа и ИТ специалист по професия, се вдъхновява да създаде сайт, който да предлага палитра от преживявания в цялата страна. Той също забелязва, че интересът към приключения не спира да расте.

Как да се покатерим по най-високия жп мост в Германия

„Има една нова дума за нашите ширини – експериенциален туризъм, това е туризъм, базиран върху преживяване. Интересът расте и в това няма нищо чудно, защото за разлика от материалните вещи, където можете да си похарчите парите, едно преживяване е спомен, който остава завинаги с вас“, казва Юрий Славчев, създател на сайт за приключения.

Винаги популярни са скокове с бънжди, рафтинг, полети с балон, парапланер, малък самолет и офроуд тур с АТВ. Нови вълнуващи преживявания са електрическия сърф, който не се нуждае от вятър и вълни, глемпинг – нощувки в луксозни палатки на живописни места и офроуд турове с електрически мотори.

Подобни статии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button